Hello Link — nowy sposób na przekształcenie e-maili w kanały sprzedaży
Dla tych z Was, którzy spędzają dużo czasu na komunikacji e-mailowej, prawdopodobnie zaczynacie zauważać obecność przycisku linku. Za pomocą tego przycisku Twoje e-maile mają szansę komunikować się z większą liczbą użytkowników, a także łatwiej je udostępniać. Im więcej i im lepsza treść, tym większe szanse na kliknięcie. Dla tych z Was, którzy niedawno odkryli tę funkcję i próbują wymyślić sposób na przekształcenie zwykłego e-maila w link, który można kliknąć, właśnie znaleźliście rozwiązanie.
Przycisk linku nie jest nową funkcją , ale zyskuje coraz większą uwagę dzięki wzrostowi zapotrzebowania na konwersję wiadomości e-mail na kanały sprzedaży.
Rozszerzenie zostało stworzone z myślą o dwóch głównych celach. Pierwszym z nich jest dodanie linku do każdego wysłanego e-maila, a drugim jest przekształcenie każdego e-maila w kanał sprzedaży.
Opinie użytkowników o Hello Link | Email Sales Machine
Czy próbowałeś Hello Link | Email Sales Machine? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!